Sunday, July 7, 2019

Vară în București. Manufaktura

      Afișe în stațiile de metrou din București.

Situația din ultimul timp cu plecarea în masă a românilor în străinătate a creat o sincopă greu de trecut în toată activitatea economică, imposibil de reparat.
într-un restaurant- cafenea din Piața Victoriei m-am oprit împreună cu câțiva amici la un pahar de vorbă.
Un tânăr ospătar, impasibil, în grabă și cu înfățișare de samsar ne-a luat comanda. I-am cerut politicos să ne ajute să fixăm masa din plastic care se mișca pe valuri...
A sărit cu gura ca mușcat de șarpe:
- Păi masa se mișcă pentru că ați deranjat-o Dvs!
Am ripostat spunându-i câteva cuvinte.
Colegul meu mi-a sugerat să nu mai zic nimic. Urmarea va fi că ne va scuipa în farfurie sau în pahar.
La urmă nu vom adăuga niciun leu peste suma consumației, deci adio șpagă.
Obrăznicia e la ea acasă.
Am ajuns la concluzia că e preferabil să pierzi zeci de clienți. nu un angajat.
PS Cumva ne întoarcem la indolența anilor din Epoca de aur.



No comments:

Post a Comment